snowy mountains

28 januari 2014 - Jindabyne, Australië

28-1-2014 km223714
Lekker wakker worden is het toch in barooga, na een heerlijke douche staat een heerlijk onbijt weer op ons te wachten.
In de keuken staat ons neef en met een brede smile alweer wat bijzonders te maken.
Dit keer wordt het een bakje met een soort cornflakse met instand koffie en melk , kijk lekker pittig goed wakker worden
Louize doet hieraan niet mee , maar de volgende ronde geroosterd brood met kaas en een soort spagetti dat gaat er goed in
Tomatensap met heerlijke kruiden ook weer australies makkelij
Dan nog eenbakje koffie met een timtam( smul smul)
Het blijft gewoon goed troeven bij der neef, maar we zullen toch de camper in Cairns weg brengen dus afscheid genomen en een traantje weggepinkt.
Zijn we om 10:00 uur vertrokken richting cobram, yarrawonga wodonga, tallangatta ook een mooi meer lake hume met dode bomen.
erin.
Toen langs Corryong van de ballade the man from snowy river, natuurlijk een foto gemaakt van het beeld.Doorgereden naar Khancoban begin van de Alpine drive van 110 km dwars door de snowy mountains.Mooie vergezichten,beekjes , vogels en helaas een dode wombat en kangero langs de weg gezien.
Om 6 uur op de camping discovery holiday parks te jindabyne aangemeld toch maar niet zomaar langs de kant want toch te weinig prik id de accu, koelkast werkte niet en het is 37 graden dus lekker de airco aan , gekookt en nu heerlijk uitbuiken .

1. Lisette:
    28 januari 2014
    Zoo volgens mij moet ik ook maar is naar ome joop in barooga, kijken of er nog iets over is ;-)