australianday

28 januari 2014 - Barooga, Australië

26-1-2014 busje lekker laten staan!!

Om 8 uur stond ons ontbijtje klaar heerlijk ,rond broodje in de tooster met boter en honing , crumpets.
En na dit stevig ontbijt een wandeling langs de murrayriver door het bos, naar zijn andere huis in cobram(daar nog een grapefruit geplukt) .
Daar een biertje voor het uitdrogen en weer terug.
S'middags met de auto langs de bakkery meatpie en pastie gekocht en langs de rivier gepicknikt,waar het erg druk was.
Het is vandaag australianday,iedereen is vrij en vieren feest meestal met z'n allen barbequen en kamperen.
Daarna met de auto rondgereden in cobram en barooga, vele wijngaarden,sinaasappel, mandarijnen , citroenen perziken nectarine olijf etc bomen, temperatuur is hier prima.(alles groeit hier voortreffelijk.
En ook even de golf baan bezocht en balletje slaan heb ik maar niet gedaan je trekt zo de aandacht dan denk ik zo :-))
Nu lekker onderuit in de tuin in de schaduw vanavond barbeque hoeven niets te doen van joop .
Wij hebben vakantie! Heerlijk om zo verwend te worden.