Harley crocodiles

26 februari 2014 - Mowbray, Australië

26-2-2014 km 228629
Vanmorgen de zon zien opkomen uit de zee, een aantal foto's weer gemaakt het blijft een bijzonder gezicht.
De dag begint echt mooi zo langs de zee in de auto op weg naar Hartley's Crocodiles adventures .
We waren er zo,tijd vliegt wanneer je je vermaakt .Om 9 uur gelijk een rondvaart van een half uur met nog 2 andere mensen in de boot dus bijna weer een priverondleiding!De gids gaf de krokodillen met een stok te eten,nou ze kunnen hoog springen !! Langs de kant waren nesten tezien,waar de eieren lagen.Nou ze beschermde de nesten goed!Na de tour de cassowary bezocht, erg leuke beesten ook nog zelf gevoerd. En dan gelijk de crocodile farmtour,het lijkt wel werken je ren je eigen rot.Het wel interessant om te zien hoe groot zo'n beest wordt in een korte tijd.Na anderhalf jaar maken ze er al een tas van en als vlees voor de restaurants.
Om 11 uur zoutwaterkrokodillen voeren en daarna de zoetwaterkroks, daar zit wel degelijk verschil in, dat zullen jullie op de films wel zien.Toen hadden we even pauze lekker gegeten en zelf door het park gelopen diverse vogels,kangeroes ,koala's , zwarte zwanen ect gezien,
Om 2 uur een demonstratie van slangen en wat je moet doen als je gebeten wordt, en om 3 uur een show van een zoutwaterkrok die gevoerd wordt, spannende show en we weten dat we nu echt nergens meer onze voeten in water zetten hier in het noorden!
Inmiddels 4 uur op naar een camping, een duik in zwembad het sidderde! vandaag heel de dag droog 31gr.

1. Henk en Hanneke:
    26 februari 2014
    Ik neem aan dat je wel krokodillenleren schoenen of mooie tas meeneemt naar nederland? Anders mag je voor mij wel een leuke tas meenemen!