daagje stad

18 januari 2014 - Westmeadows, Australië

Vannacht kort maar heerlijk geslapen,7 uur op korte broek aan, zonnecreme mee en niet te vergeten zonnehoed.Met de bus 20 minuten naar het centrum
Bijna alle touristische plekken gezien o.a flinder station, federationsquare ontmoetingsplek van de stad nu was er een groot beeldscherm met tennis erop, vele mensen waren het aan volgen lagen op ligstoelen, bankjes en op de grond giga druk.Zijn ook naar verschillende parken geweestfitzroy garden captain cooks cottage.eureka toren, euromast idee, mooi weer en konden precies de plekken allemaal zien waar we geweest waren, en wat we nog wilden gaan zien zoals shrine of remembrance en sidney myer music bowl.'s avonds aan de waterkant gegeten, erg gezellige boulevard vele bandjes, jongleurs, theaterstukjes etc.'s avonds nog een keer de toren op 9.00 was het donker en konden we melbourne bij nacht zien.Nog een stukje langs de boulevard gelopen maar onze voetjes wilden niet meer zo goed en onze ogen vielen in de bus ook zowat dicht dus het was tijd ons hotelletje op te zoeken.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl