doubtfulsound

16 november 2012

7.30 opgehaald op de camping met een touringcar naar pearl harbour voor de boot tocht doubtfulsound eerst met een grote boot naar de waterkracht centrale van nieuw zeeland door een twee kilometer donkere tunnel met een andere bus erg indrukwekkend de grootste water kracht van het land de weg kosten toendertijd 2 dollar per cm na weer een bus reis verdrr weer met een boot om de natuur verder te aan schouwen wat een fjorden bij de zee vele zeehonden op de rotsen zien liggen en pinquins maak we hebben ze ook zie zwemmen wat is het hier mooi. hebben trouwens weer veel profijt van de antimuggenspuitbus gehad, wat een zandvliegen!! het weer was niet super mooi maar konden genoeg zien rond 17.30 weer retour bij de haven niet met de bus mee naar de camping maar lekker gelopen langs het meer heerlijk beetje beweging.

1. Henk en Hanneke:
    19 november 2012
    Zal wel in de tijd van het jaar zitten...wij hadden er geen last van zandvliegen. Of door de whisky die we er lekker op de boot gedronken hebben?? Hebben jullie ook het gevoel gehad alsof je in Lord of the Rings zat?