Honeymoon eiland

31 augustus 2013 - Samosir, Indonesië

Gisteren patat op!heerlijk!na 3x daags rijst te eten etc was het een lekkere afwisseling.Voor Ben niet hoor ,hij haalt zn hart hier op het mag voor hem altijd zo zijn.Met regen wakker geworden ,om 8.30 met een bootje naar een ander plaatsje gevaren, daar werd het gelukkig droog en om 10.00 werden we op een schooltje toegezongen door kinderen van een jaar of 10 zelfs het indonesisch volkslied,daarna moesten wij het wilhelmus zingen voetbalfanaten in de groep zongen uit volle borst wij konden niet de gehel tekst maar het klonk toch redelijk.Batakhuisjes gezien en ook bij een familie thuis geweest erg primitief maar wel een tv!varkens biggen kippen alles loopt daar rondom de huisjes.Over de markt gelopen een kapper zien knippen, een man achter een naaimachine kleding verstellen, kraam met rauw vlees zonder koeling allen een oud vrouwtje met een stok die elke keer over het vlees zwaaide dat er geen vliegen opkwamen,nouja etc fotos zullen meer zeggen.Zijn om 12 uur naar hoeymoon eiland gevaren,weer een uitgebreide lunch maar in de soep vond iemend een levende maai

1. Henk en Hanneke:
    31 augustus 2013
    Soep met erg vers vlees dus, ha, ha. Dan is een patatje toch wel veiliger lijkt me. Toch nog niet aan de race hoop ik??