Millfordsoundtour

18 november 2012

km130122.Om6.30 uit de veren ,gegeten en om 7 uur richting de afgesloten weg(de dag ervoor was hij 2 dagen afgesloten geweest en zou vandaag weer alleen overdag opengaan ivm vallend gesteente) en inderdaadfile van 10 auto's en de kea's vielen de auto's aan.5 minuten gewacht en toen mochten we door,het is vandaag een stralende mooie dag hebben toch maar besloten deze vaartocht te doen en hij was werkelijk schitterend, onderweg zijn we nog van de boot afgegaan naar een onderwateraquarium, wij onderwater in een koker van 8 meter diep met 10 cm dik glas,allerlei vissen gezien en zwartkoraal wat alleen onderwater wit is, soms zien ze hier zelfs pinquins en dolfijnen langs zwemmen.Om 13.30 weer in de camperweer op de terugweg nog een mooie wandeltocht van 3 uur lang gemaakt met uitzicht over 5 bergtoppen ook lake marian gezien,waar we gisteren met de regen de watervallen van hebben bekeken.Het is nog steeds stralend mooi weer ,om 6 uur bij de camper en langs lake gun gezet maar nu aan de andere kant dan gisteren,gegeten en nog een wandeling van een uur gemaakt, zo de dag zit er weer op MOE!!!Oja Ben heeft vandaag een foto gemaakt van eenkiwi op een parkeerplaats op milfordsound.

1. Henk en Hanneke:
    19 november 2012
    Er al weer 1736 km op zitten. Gaat hard hè. En die kiwi op de parkeerplaats, bedoel je de vogel of een nieuw zeelander?? En indien een vogel, dan een dooie zeker, want zomaar op de parkeerplaats is een zeldzaamheid!
    Ik zou die foto dan naar de plaatselijke krant sturen, ha,ha.