richting takaka

27 november 2012

km 131552 we hebben kaiteriteri verlaten en gaan nog even naar Takaka.onderweg stops gemaakt met wandelingen en uitkijkpunten en Pupusprings een waterbron met een heelende kracht,ik heb nog steeds last van mn achillespees, mijn voet er gelijk maar ingezet wie weet helpt het.Bij Panton rocks middageten aan het strand geweldig, rond half 2 weer dezelfde weg terug naar Molueka richting Nelson ongeveer bij Ruby baai een enorme leuke camping bij elk plekje is een openhaardje en ligt er al hout bij(dus alex de zaag hadden weniet nodig)lekker een wijntje erbij en in de verte het geluid van de zee en een gitaar.(ps marco mooie baai hier voor je boot)

1. Marco:
    27 november 2012
    Nog even oefenen en dan komen we eraan... :-)
    Het is al genieten om jullie verhaal te lezen, laat staan als je het verhaal bent. Ga vooral zo door!!!! grtjs. Marco en Jenny natuurlijk.
  2. Henk en Hanneke:
    27 november 2012
    Geweldig zeg zo'n camping. Alex had alle openhaarden wel aangemaakt. Ik wist niet dat je gitaar kon spelen, Ben.
    Zou toch wel geweldig zijn wanneer de achillespees genezen is!