van sumatra naar java

4 september 2013 - Sibolangit, Indonesië

slechte nacht gehad om 4:00 al wakker de moskee om4:30 wat een katten gezang zeg. dat tot 6:30 geweldig na een ontbijtje de bus in voor nog even een waterval te bezichtigen daarna een koffie stop en ja hoor laat ik mijn lensdopje vallen ,nouja beter dande camera . een bedienster van het restaurantje met een touw naar beneden en het weer opgehaald.Om 1300 luchthaven en om 1400 de lucht in 1.45 min.gevlogen Op jakarta stond onze nieuwe reisleider ons op te wachten en 1700 in ons mecure hotel,er ging een wereld van luxe voor ons open heerlijk, zitten op de 10e verdieping met een giga uitzicht over de stad.Zitten nu achter een bakkie thee gaan vroeg ons bedje in morgen weer 5.30 op, gaan weer veel bekijken.

1. Henk en Hanneke:
    4 september 2013
    Het lijkt wel werken, wat een dagen zeg! Nu maar lekker slapen straks. Toch airco ook zeker?
  2. Ben en louize:
    5 september 2013
    Jazeker gelukkig wel en een super uitzicht 10 verdieping :-)
  3. Jo:
    6 september 2013
    With a bit of luck you won't hear the faithful being called to prayer
    on the 10th floor of your hotel ...
    There is another option .. convert to Islam and join them at their
    prayer sessions !!!!
  4. Ben en louize:
    8 september 2013
    Hoi joop we hebben het erover gehad maar die boerka die wil louize niet dragen en een hoofd doekje homaar bedankt voor de tips maar we houden het maar bij propjes wc papier :-))