taupo/turangi

1 december 2012

km 132240 stralende zon om 8.30 vertrokken naar taupo. we nemen onze woorden terug het noorder eiland is toch ook mooi ! het is alleen drukker dus meer verkeer en grotere stede.in taupo een kerst optocht gezien met allemaal versierde autos ,vrachtwagen brandweerautos boten op trailers en wat al niet meer en de kerstman natuurlijk   raarhoor met zo'n 25 graden in kortebroek kerst liederen luister en optocht bekijken. doorgereden naar turangi .op een camping met elektra alles weer even opladen water vullen vuilwatertank legen en een wandeling langs de rivier gemaakt waar er druk gevist werd ( vlieg vissen)wel apart om dit te zien .

1. Rita:
    1 december 2012
    haha ik weet wat jullie voelen. Daniel en ik hebben vandaag de optocht hier in Oamaru bekeken.
    Vooraan kwam zingende rollerskatende Ronald Mc Donald langs. aan t eind Santa..... t blijft een beetje gek. Het weer werkte dus wel aardig mee. het werd na afloop steeds kouden en uiteindelijk regende het. Het leek ineens meer op Nederlandse Kerstijd.....Nja fijn hoor
  2. Henk en Hanneke:
    1 december 2012
    Apart hoor zo'n kerstoptocht. Lijkt een beetje op onze intocht van Sinterklaas? I'm dreaming of a hot Xmas, ha,ha.
    Nu op weg naar Tongariro? Kijk maar uit voor de vulkaan!
  3. Jo:
    2 december 2012
    Hope you have a St. Nicholas feast with a difference in N. Z. .... Good preparation for the CHRISTMAS FESTIVITIES in the Southern Hemisphere ... MERRY CHRISTMAS and a HAPPY NEW YEAR.
  4. Lisette:
    3 december 2012
    Wel foto's gemaakt van het (vlieg)vissen?!! ben benieuwd!