wellington

29 november 2012

km 131864 om zes uur alwakker bang om de boot te missen denk ik.om negen uur al bij de boot om daar te horen dat hij een half uur vertraging heeft dus wat doe je dan lekker in het zonnetje wachten met koffie koek en een boek erbij . uiteindelijk voeren we om 12.30 weg . het was een mooie vaart vanaf picton lijkt het wel doubtfulsound ! . Bij Wellington minder  enthousiast wat een flats en een bebouwing het was ook een bewolkte dag geen fraai aanblik dus. om 3 uur waren we bij het te papa museum na met moeite de camper geparkeerd te hebben in de garage gaat het brandalarm af iedereen naar buiten wij ook dus weer naar buiten gereden het kon minimaal een half uur duren dus zijn we maar doorgereden naar napier het weer is beduidend minder met af en toe een regendrupel ook de natuur is heel anders dan wat we de afgelopen weken op het zuider hebben gehadwe zullen zie ! . vanavondhebben we een fles wijn open getrokken en geproost op onze dochter der verjaardag.

1. Rita:
    1 december 2012
    Van Harte lekkere NZ wijn hoop ik. t weer is hier @ Oamaru ook broddelen hoor!
  2. Henk en Hanneke:
    1 december 2012
    Alles goed gegaan met het campertje op de boot dus? Wij vonden het ook een stuk drukker in Wellington. Hebben daar zelfs een stuk in de file gestaan. Ook wij hebben het Te papa alleen van buiten gezien. De verjaardag van Lisette was trouwens erg gezellig. We konden het lang volhouden zo zonder Percy.
  3. Marianne cornelisse:
    1 december 2012
    Ook nog gefeliciteerd met Lisette. Wel apart zo vanaf de andere kant van de wereld....
  4. Erna Monster:
    1 december 2012
    Beetje laat maar toch nog hartelijk gefeliciteerd met Lisette!
  5. Marco:
    2 december 2012
    Het is wel ernstig "mostert na de maaltijd" maar beter laat dan helemaal nooit, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lisette!!! En de reizigers natuurlijk met hun dochter!
  6. Lisette:
    3 december 2012
    Dankjewel Marco en Jenny!
    Het was erg gezellig met me verjaardag! ouders jullie hebben wat gemist;) Maar jullie maken genoeg andere leuke dingen mee. En die mis ik nou weer! xxx