zeilen tasmanzee

25 november 2012

Schitterend weer lekker briesje en nog met 8 andere personen op de boot, er kunnen er maximaal 20 op dus we hebben mazzel dat we met totaal 10 zijn.Grootzeil en fok zeilen maar ,heerlijk!dit is genieten, daar hoef je geen wereldreis voor te maken, hier gewoon je boot kopen en blijven!wekregen een lekkere lunch aan boord in een baai en we hebben nog gezwommen ook.De terugweg ging nog iets sneller dat kwam dat de spinaker werd opgezet,magnifiek! Te moe om te koken uiteten een steak met patat lekker mals vlees,komt natuurlijk door de"scharrelkoeien"ze hebben hier de ruimte dat proef je echt.

1. Henk en Hanneke:
    25 november 2012
    Gaaf zeg. dat zeilen ! Lekker de Tasmanzee op! Ook hier waarschijnlijk weer de nodige zeehonden gezien? Wat voel je je dan toch rijk hè!
    En hebben jullie de NZ cappuccino al eens geprobeerd? Daar kunnen er van ons 2 uit! Heerlijk.
  2. Marianne cornelisse:
    25 november 2012
    Dit is wel helemaal jullie ding als echte zeilers. geweldig.
  3. Jo:
    26 november 2012
    I'm pleased your'e enjoying the sailing in the Southen Hemisphere .You may wish to consider retirement in this part of the world .. It beats the crap out of COLD,GREY Europe !!