de 1e dag

29 augustus 2013 - Amsterdam, Nederland

vanmorgen vroeg vertrokken door alex weggebracht maar goed dat we op tijd zijn vertrokken ,toen alex terug reed naar rotterdam enorme file voor de tunnel ongeluk gebeurd richting amsterdam.koffers ingecheckt 40.2 kg keurig he!naast ons een stel veel te veel kg en haalden er stapels boeken etc eruit om aan het gewicht te komen.Door de douane een keer niet onze schoenen uit hoeven doen:-) lekker koffie gedronken met een vette croissant en hamburger en onze 1e malariapil genomen,zijn beniuwd naar de uitwerking! Bij de gate het eerste stel van onze groep ontmoet ruud en lisette(net zo oud als onze dochter dus die naam vergeten we niet)Goede vlucht gehad en zitten nu in kuala lumpur over 2 uur vertrekken we richting medan op sumatra, een uurtje vliegen endan zullen we de rest van de groep ontmoeten en gelijk heel de dag in de bus van alles en nog wat zien.Nu maar hopen dat de koffers ons ook volgen!

1. Lisette:
    29 augustus 2013
    Haha leuk dat jullie al een stel ontmoet hebben! Enne hoeven jullie me niet zo te missen he ;)
    Veel plezier!
  2. Jo:
    29 augustus 2013
    It's a pity you didn't have time to get up the Petronis Towers in K.L. ..... Have a great time in Indonesia
    Try the clove cigaretes .. Very spicey
  3. Pleun en Tien:
    29 augustus 2013
    Lieve mensjes, heel veel plezier daar, geniet van alles wat jullie gaan zien/meemaken. t Zal best indrukwekkend zijn. xxx ons
  4. Marianne cornelisse:
    29 augustus 2013
    Wat geweldig dat jullie weer op avontuur gaan! geniet ervan en wij volgen jullie verhalen graag.
  5. MARIAN JANSSEN:
    30 augustus 2013