2de dag

29 augustus 2013 - Medan, Indonesië

vanuitkuala lumpur op tijd vertrokken 8 uur uurtje vliegen weer back in time dus ook 8 uur aangekomen.alle medereizigers ontmoet alle namen al in ons koppie een gezellige club en de reisleider spreek goed nederlands was 20 jaar met een nederlandese getrouwd en wist ons ook veel van nederland te vertellen.Gelijk de bus in en door de stad medan gereden wat een puinhoop dat verkeer ,kinderen staan liggen en hangen gewoon aan de autos alles kriskras doorelkaar en veel afval bergen !Uit de stad werd hetiets rustiger en de natuur is prachtig en vele apen in de bomen en langs de weg gezien.Ook in Berastagi een feestdag wat maar 1 keer per jaar word gehouden gezien een optocht van 5 verschillendenstammen allemaal verkleed in mooie kostuums,daar ook naar de markt vele soorten fruit geproefd.Om 5 uur naar het hotel en zijn allemaal wel erg moe zijn dan ook al 31 uur onderweg vele zaten vanmiddag al te pitten in de bus.O ja we zijn beide miljonair allebei 2,5 miljoen gepind.Nou het is zo 8 uur en gaan eten en direct slapen!!!

1. Henk en Hanneke:
    29 augustus 2013
    Wat een indrukken hè!!. Die info over Nederland wist je natuurlijk al. Ha,ha. Ga maar lekker slapen. Je moet ook wennen aan het klimaat daar. En we zullen jullie aanmelden voor de quote500!!