babinda

24 februari 2014 - Babinda, Australië

23-2-2014 km 228333
Regen,regen en nog eens regen af en toe even droog maar..warm...!
TOch om 8 uur vertrokken vanuit Cardwell over de a1 naar Tully , bij slikwood de Cancutter way op , mooie toeristische route nog steeds vele velden vol rietsuiker en bananenplantages.Bij Mena creek gestopt daar Paronella park , omdat het weer regende even aan een picknicktafeltje gezeten met afdakje koppie koffie erbij, er was er ook een zonder afdakje .Op eens een hoop gekraak en boom van een diameter van zo'n 30 cm kwam plotsklaps naar beneden precies boven op de picknicktafel waar we dus vanwege de regen niet zaten!zullen vanaf nu beter kijken waar we gaan zitten en waar we de camper gaan zetten!Toen het park bekeken van buitenaf zag je het oude kasteeltje en watervalletje ,zag en niet echt indrukwekkend uit, binnen zou je door een regenwoud lopen, toch maar niet naar binnen 40 dollar, we gaan de regenwouden zelf wel bekijken.
Aangekomen Innisfall hebbeb we toch maar 2 parapluus gekocht,toch wel handig het is niet koud die regen maar wel vervelend elke keer natte kleding.Toen naar Josephinefalls , grote waterval giga grote keien waar jongens in de stroming over naar beneden gleden.doorgereden naar Golden Hole een beekje ook met keien,daar was niemand en een waarschuwingbord krokodillen,dus maar gauw een foto en wegwezen.Op naar Babinda waar de Boulders zijn ook een waterval over gigantische keien , wat een mooi natuurverschijnsel.
Daar waren vele aussies aan het zwemmen dus wij ook een heerlijke duik genomen.Het is trouwens na die aankoop van de parapluus heel de middag droog en de zon is er ook doorgekomen.Hier bij the Boulders in het regenwoud de camper geparkeerd en blijven vannacht hier,weer lekker in het midden van nowhere geen tel.bereik en aarde donker en vele geluiden van vogels en dieren buiten(in een tentje hadden wij dit zeker niet gedaan!)

1. Lisette:
    24 februari 2014
    Leuke foto's!! Jullie hadden die plu veel eerder moeten kopen :) veel plezier nog =)
  2. Lisette:
    24 februari 2014