wakker worden met opgaande zon

22 februari 2014 - Cardwell, Australië

22-02-2014 km 22....
Om 5.30 de zon op zien komen uit zee,mooi gezicht vanuit je bedje in de camper,palmboompje ervoor amazing!
Richting Paluma,we zien wel wat we vandaag gaan doen, zien,eten etc.Eerst naar little crystal creek, de zon scheen zo af en toe maar de bewolking was in aantocht!Verder de weg gevolgd naar Paluma,een paar hutjes je zag niemand geen r... te zien , het was inmiddels erg bewolkt,maar de rainforrest is geweldig en giga veel vogelgeluiden.
Verder gereden naar Hidden Valley kwamen al vrij snel op greffelroad toch maar doorgereden het was zo mooi, moesten ook wel door beekjes rijden was wel spannend, totdat we bij Hidden Valley kwamen daar was de weg nog slechter en zanderig zodat we dit toch wel te spannend vonden met deze zware camper, met een 4 wheeldrive waren we zeker doorgegaan maar nu niet , dus dezelfde weg helemaal terug naar crystel creek en weer de a1 richting Cardwell en daar op een camping , smiddags nog wat gewandeld en verders lekker relaxen,je moet met dit weer niet te veel doen hebben we wel gemerkt.

1. Henk en Hanneke:
    23 februari 2014
    Wel heel goed blijven drinken hoor. Daar moet je toch niet ziek worden! Heel indrukwekkend allemaal.
    Leuk weggetje naar Hidden Valley!