bowen

19 februari 2014 - Bowen, Australië

19-2-2014 km227695
S'morgens om 10:00 de vogels voeren een soort dwerg papegaaien leuke vogels .
Nu op weg naar Bowen vele uitzichten die je op zo'n weg tegenkomt met de verschillende wolken waar zo nu en dan een bui uitkomt, je droomt echt weg ongerepte natuur .
En dan kom je ook nog een dood gereden krokodil tegen toch wel vreemd omdat te zien dan .
Net even voor Bowen zit een infocenter en bij binnen komst word je weer warm toegesproken ongelofelijk vriendelijk zijn ze overal .
Dit is weer een echt aussie stadje brede straten leuke veranda's echt uit een film ,die ze hier dus echt hebben opgenomen (Baz luhrmann's production of" Australia")
Als we thuis zijn gaan we hem nog eens bekijken, kijken of we wat dan herkennen.
Nu lekker weer op zo'n big4 weer aan de zee maar nu met de airco aan.
Zo nu lekker onderuit en effe stil genieten .

1. Henk en Hanneke:
    19 februari 2014
    Hoeveel foto's en video's zijn er gemaakt tot nu toe. Zal wel enorm zijn zo met al jullie belevenissen. We genieten nog steeds mee en reizen mee op google maps.
    Volgende week vrijdag gaan we met jullie kids naar de wok!
  2. Märian en Joop:
    19 februari 2014
    Een stukje verder is het plaatsje Rollingstone de afslag er voorbij plm 500 mrt gaat ri een Big 4 camping logeer je daar ga dan op het hondenveld nr 98?? Verder op de wakaman Falls (links) een bezoek zeker waardoorheen veel plezier! Gr Joop Marian