clairview

19 februari 2014 - Clairview, Australië

18-2-2014 km227410
Bij clairview overnacht klein parkeerplaatsje onder de bomen uit kijkend over zee .
Een weg die stopte zomaar ,ze waren aant' werk denk ik maar(don't worry) we komen nog wel eens terug .
Gewekt door de vogels , ruisen van de zee en de opkomende zon.
Na een ontbijtje weer verder , terug de weg op waar het opeens gaat het regenen en harder en harder .
We stoppen maar eens op zo'n "N" weggetje waar ze bij ons hoog uit 80km rijden ,filtsen ze hier met 110km langs elkaar heen en de big trucks gaan echt door .
Dus even pauze en net zo snel de regen komt gaat ze ook , enkel het snel stromende water langs de weg zie je geen sporen meer van die wolkbreuk en zo komt een bui en gaat een bui tot we in Airlie beach

aankomen.
Leuk stadje echt toeristische hoop kleine winkeltjes en terrasjes, de zeilboot die we wilden nemen was uit de vaart had zelf nu vakantie.
Op een big4 camping de nacht doorgebracht ,prima alles geregeld zo'n big4.