brisbane

9 februari 2014 - Clontarf, Australië

9-2-2014 km225900
Vanmogen lekker lui tot 10,30 op de camping wilden eerst nog blijven maar het zal wel verder ook wel zo mooi zijn en het is bewolkt.
Dus richting tweed heads daar langs een informatiekantoortje wat zowaar op zondag open is en weer veel foldermateriaal gekregen voor naar cairns toe te rijden en tips wat we kunnen gaan doen en bekijken.
Door dit stadje ligt precies de grens nsw en queensland,dus aan de ene kant van de straat is het een uur eerder dus gaan weer uur terug in de tijd.
Langs de coldkust gereden , niet ons ding hoge flats en typetjes die hier lopen!nee niet uitgestapt lekker doorgereden , we snappen niet dat ze hier allemaal op elkaar gaan zitten,als dat je 50 km terug privestranden hebt! Ze zullen hier bekeken willen worden.
langs surfersparadise over de m1 door brisbane gereden , dachten dat dat easy was maar,dan weer m3 m7 wat een tolweg zou worden,gauw er weer vanaf, uiteindelijk gelukkig uit de stad.
Nu 20 km ten noorden van brisbane woody point bij redcliffe,mooi park waar we op parkeerplek staan uitzicht over de stad brisbane in de verte,om 7 uur is het hier nu al donker .
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade