bryon bay

8 februari 2014 - Hastings Point, Australië

8 februari 2014 km225683
Heerlijke dag vandaag, badkleding aan en hop langs de kust weer rijden,op snapper point koffie gedronken met geweldig uitzicht alweer en in de verte een zeilboot,het begint al aardig warm weer te worden.
Volgende stop in de buurt van lennox head bijna een privestrand,lekker gezwommen en heb een lekkere neusspoeling gehad en die badkleding kan net zo goed uit want je bent het met die golven toch zo kwijt!Jeetje van een onderliggende stroom en gigagolven .
Op naar Bryon bay dat is het uiterste oosterlijk punt van australie en je schijnt er ook dolfijnen te kunnen spotten, maar helaas de camping was vol en met de camper naar de vuurtoren geen parkeerplek (was trouwens betaalplekken!)werden weer naar beneden gedirigeerd door parkeerwachtster,voor ons hier te druk en te toeristisch we hadden het wel gezien dus op naar de volgende plek Hastings point camping vlak bij strand,lange wandeling vanmiddag langs het strand en ook naar een uitzichtpunt gelopen en wat dacht je roggen en dolfijnen gezien,zo zie je maar weer de niet zo toeristische plekjes doen het ook goed.

1. Henk en Hanneke:
    9 februari 2014
    Ha. Leuk hoor die roggen en dolfijnen. Zij kwamen jullie natuurlijk met jullie trouwdag feliciteren. Ook van ons gefeliciteerd hoor!
  2. Marianvanvianen:
    9 februari 2014
    Super die golven! Je anwb pas is ook geldig hoor hebben wij in Adelaid gemerkt.Mochten jullie gaan snorkelen bij Lady Musgrave Island (bij Seventeen Seventy)daar hebben wij grote schildpadden gezien heel mooi