geelong

21 januari 2014 - Geelong, Australië

-2014
Vanmorgen om 7:00 opgestaan.
Tassen weer gepakt ,om quality hotel melbourne te verlaten met een taxi naar het camper verhuur bedrijf .
Vriendelijke mensen overal en zeer behulpzaam ook nu weer bij het verhuur bedrijf .
Ze nemen de tijd voor je no worries van een volkswagen met teweinig profiel op de banden voor de lange rit naar een ford transit met een dubbel airco (lekker hoor)
De auto heeft 222000 km ziet er nog goed uit en rijden doet hij prima , er zat nog een cd in met sfeer volle muziek country over austrialian .
Mooie wegen en alles gaat zo beheerst en rustig
Ieder houd zich aan de snelheid gedrag is heel anders als bij ons thuis
We zijn nu van uit melbourne naar geelong gegaan en staan daar op een camping .
Mooi plekje met eigen wc en douche er is alleen hier niets te doen dan uit rusten en kijken hoe alles werkt en de tassen uitpakken.Op weg hier naar toe nog naar een mega groot winkelcomplex met waarachtig een aldi dus even flink ingekocht kasten en koelkast vol, waren blij hadden niet gedacht dat er op zondag wat open was.
Nu heerlijk onder uit met mijn stoeltje in de zon , wat te drinken erbij
Leven is eigenlijk simpel.