torque

21 januari 2014 - Kennett River, Australië

20-1-2014 km 222686
Heerlijk geslapen, na een good meal (grote bief en aardappel met groeten en een rood wijntje ).
Vroeg op 7:00 lekker wakker worden met je eigen douch met een ontbijtje wat wil je nog meer in 23 gr .
De camping staat vol , maar je hoort niemand ,iedereen zegt je goededag (gelijk maar de volgende gebeld en gereserveerd torque).
Om 9:00 op pad ,door kleine straatjes geweldig zo'n garmin op weg naar geelong.
Het is een Leuk bad plaatsje schoon en ruim hier ,met een pier die cunningham heet (het heeft iets met zeilen denk ik).
Met twee super shop centers waar lekker koek gekocht voor bij de koffie.
Richting Torque weer kleine weggetjes genomen reden dwars door een golfterrein de ballen vlogen om onze bus gelukkig hebben we nog een extra glasverzekering genomen!Maar alles ging goed !
In Torque camper op camping gezet en lekker heel de middag langs het strand gelopen lekker warm zeewater en elke keer weer insmeren al is het maar 22 graden de zon prikt goed.Richting camping nog langs informatie(vvv) waar hoe kon het ook anders een hollander ons hielp. Hij was al 58 jaar hier maar sprak nog goed nederlands, had er ook lol in en gaf enorm veel informatie zelfs een cd van de ocean road.
Nou vroeg naar bed ,morgen een lange dag met vele wandelingen.

1. Lisette:
    21 januari 2014
    zoo ziet er lekker uit die stranden! veel surfers zeker??
  2. Marco:
    21 januari 2014
    Het klinkt (leest) allemaal geweldig! Zeker die 23 graden ;-)
    Lekker genieten van het stressloze bestaan daar down under.... We hadden al eens begrepen dat het inderdaad ontzettend relaxed is daar, heerlijk!!!! We kijken weer uit naar jullie volgende update :-))