great barrier reef

14 februari 2014 - Seventeen Seventy, Australië

14_2_2014
Heerlijke nacht geslapen op een camping aan het water in 1770.
Wekker gezet maar zelf weer om 6 uur wakker ontbijtje en op naar de boot lady musgrave,1,5 uur varen 64km per uur zijn we bij het eiland lady musgrave island!De boot lag aan bij een platform wat voor het eiland ligt, we stapte over opeen glasbodemboot en voeren naar het eiland, daar een rondleiding gehad , heel veel vogels overwinteren hier en de schilpadden leggen hier hun eieren , je zag op het strand vele sporen van de schildpadden.na 40 minuten weer op de glasbodemboot en langs koraal en vele vissen gevaren ook schilpadden zien zwemmen.
Op de boot hadden ze een heerlijke lunch , maar weinig gegeten want we wilden zo snel mogelijk gaan snorkelen.
Heerlijk de warme zon in het water mooi gezicht al die vissen die kleuren, je kan het eigenlijk niet bewoorden zo mooi! daar moeten we toch heel zuinig op zijn zoiets kostbaars .
Uiteindelijk toch even uit het water om even op adem tekomen van al dat moois , dan staat er ook gelijk weer een bakkie koffie klaar met div koek, ze maken er ook een feest van die aussies (geweldige guys).Ze hadden ook nog een soort halve duikboot onderwater zitten met ramen geweldig gezicht nu weer op een andere manier.je blijft je verbazen maar het leukste is toch wel ,zelf in het water met je brilletje snorkel op en als er dan ook nog vissen zijn die denken dat ze jou kunnen eten, dan is het feest helemaal compleet raar gevoel moet ik zeggen .
De tijd vliegt na zoveel indrukken