seventeen, seventy

13 februari 2014 - Seventeen Seventy, Australië

13-02-2014 km 226671
Vannacht geen oog dicht gedaan wat was het,een of andere arbeider had zijn radio aanlaten staan dus ik s'avonds er uit om de stekker er uit tetrekken. Stap ik uit de camper en bijna op een kikker van 7cm groot nee maar heel het veld zit er volmee heb ik dat .eenmaal bij de herrie schopper aangekomen staat hij achter een anderhek (om er nou overheen teklimmen ging me net te ver )zal je zien ligt louize lekker te slapen hang ik daar ondersteboven aan het hek.
Dan maar weer terug eenmaal in bedje met het klapperen van lijnen, radio en ja vertrekkende boten s'nachts leuk denk ik lekker vissen.
Om 6.00 gaat de radio uit werklui vinden het geloof ik ook niks.
En om 8.00 gewekt door mijn lieve meisje , iedereen is op vind je het niet eens tijd worden.Dus achter het stuur en naar bundaberg komen we daar net aan word ik met mijn slaperige kop aangehouden police .
Louize gelijk alles controleren gordels enz , niks aan de hand alcoholcontrole kan ik s'morgens vroeg al op zo'n fluitje blazen niks aan de hand natuurlijk ,maar met al die herrie vannacht had ik zomaar aan die lekkere rum kunnen gaan ,die ze ook brouwen en dat doen die bewoners ook zeker denk ik .The bloody fool!
Zijn vandaag bij seventeenseventy blijven hangen, mooie stranden met goede golven voor lekker surfen,het zwemmen was al fantastisch.En morgen naar lady musgrave island ,dus we blijven hier denk ik nog wel even .
Lekker luieren mag wel na zo'n daagje