halls gap

23 januari 2014 - Halls Gap, Australië

23-1-2014
Km223034
Uitslapen komt er niet van! weer 7 uur op, koude nacht geweest raam zelfs vannacht dicht gedaan en we merkte het direct aan de chocoladepasta niet zo smeerbaar dan gisteren.Gaan vandaag dan toch echt de kust verlaten en trekken het binnenland in, eerst nog even langs vvv om te vragen of the grampians weer open zijn, en ja gelukkig we kunnen gewoon naar halls gap!good news!!
Schitterende weg door het natuurgebied onderweg zelfs 2 kangeroos over de weg zien springen, konden ze gelukkig ontwijken , hebben ook 2 dode gezien op de weg.In het stadje halls gap maar weer eens de voorraad bijgevuld, zeker het bier gaat hard , vandaag weer warmer dan gister 35 graden! Om 1uur begonnen met een wandeling maarna nog geen 1 km toch de wandelweg afgesloten naar pinnacle lookout, teruggewandeld vinden het jammer maar het is eigenlijk toch te heet om te lopen midden op de dag.Langs de vvv hier gelopen en vanmiddag om 4 uur horen ze van de autoriteiten of de weg weervrijgegen wordt,dus nu een heerlijk camping gevonden met zwembad lakeside tourist park, ze zeggen dat hier s'avonds kangeroos en emu's lopen dus we zijn benieuwd.
Het stikt hier trouwens wel van de vliegen overal, je wordt er gek van!
Ze verkochten in Melbourne caps met een netje eromheen , nu weten we waarom!
Gaan nu starten met het eten klaarmaken en internet opzoeken, en met de film en fotocamera klaar zitten om de kangeroos te spotten!

1. Henk en Hanneke:
    23 januari 2014
    Beniewd naar jullie kangeroomeeting. Zijn ze net zo brutaal als de beren in Canada op campings?
  2. Jo:
    24 januari 2014
    ONLY mad dogs and Englishmen go out into the midday sun ....
    We can now include Dutchies !!
  3. Lisette:
    24 januari 2014
    ik ben verplicht op bezoek heb al jullie fotos en verslagen gelezen en heerlyk gegeten hier alles ok groetjes ma