pinnacle

28 januari 2014 - Bendigo, Australië

24-1-2014 km 223237
Op de camping (de nachtmerrie van mijn schoonmoeder).
Zo heette hij niet hoor ,maar de eigenaresse was met een australieer getrouwd en hier gebleven dus.
Twee kinders ze hadden het hier geweldig ging ze goed.
Gisteren avond om 10:00 heel het park al lekker donker bij het terug wandelen naar de camper even bijna oog in oog met een kangeroo ,we schokken niet van de kangaroo, hij ging zijn eigen weg en wij ook.
Lekker weer pitten in de camper met de gordijnen open want je wilt wel de beesten zien die langs komen .
Maarja dan moet je wel je ogen kunnen open houden .
S'morgens de wandelschoenen weer aan,we gaan naar pinnacle lookout .
Gisteren was het bij het dorp afgesloten dus nu maar met de auto halverwege uitgestapt en de wandeling begonnen , over rotspartijen en door spleten waar we net door konden.
De uitzichten waren schitterend zie foto.
Hiervan uit zijn we doorgereden naar ararat en via een omleiding door ongeval naar maryborough (onverhardeweg gedeeltelijk dan )wat een gerammel alle kommetjes en bordjes nog eens aan toe .
Wat een luxe is dat asvalt dan ,nu lekker neergestreken in bendigo plekje 2,5 km van de stad .
Waar we naar het centrum zijn gelopen , beetje stil voor een stad .
Maar wel veel oude gebouwen .
Zo nu een victoria beer en dan lekker weer de oogjes dicht.