keppler eiland

17 februari 2014 - Emu Park, Australië

17-2-2014 km227166
Vanmorgen door het zonnetje gewekt
En dan een lekker douche daarna kun je gelijk weer , wat een warmte en zo vochtig.
Als je terug bent bij de auto zie je pas hoe de airco staat te druipen van het vocht .
Dat was bij Joop wel even anders geen "druppel"
Na een ontbijtje achter de bus in de schaduw en een bakkie pleur naar de boot .
We hebben maar besloten om de combo tour te gaan maken bij rosslynbay .
Er gingen maar heel weinig mensen aan boord het is ook een soort overtocht boot naar eiland keppler maar dat we uiteindelijk maar met zijn tweeen over bleven dat had ik niet gedacht .
Drie bemaningsleden en wij tweetjes je voelt je haast geweldig rijk
We worden netjes dicht bij het coraal in het water gelaten tevorens eerst met ons doorgenomen hoe we het besten kunnen zwemmen de boot gaat voor anker en we kunnen .
Met een rubber bootje worden we in de gaten gehouden en of we vragen hebben
En na dit alles staat er aan boord voor ons klaar gemaakt een geweldige lunch , daarna anker omhoog en naar het eiland waar 6 mensen stonden te wachten op de glasbodemboot waar wij ook opgingen,eerst vissen gevoerd en toen lans het koraal.Hier is het trouwens minder mooi dan bij lady musgrave,maar toch bijzonder.
Na het varen nog een uurtje gesnorkeld en weer op naar de wal.
Camoer gestart en naar clairview gereden inmiddels 7 uur en donker.