laatste vakantiedag

11 december 2012

km134153   Vandaag voor het laatst naar de zee gereden een mooie wandeling door de bergen gemaakt en terug over het strand weer terug gelopen.Vanavond de camper gewassen en van binnen wat schoongemaakt en tassen weer ingepakt.snik snik het is wel snel gegaan deze vakantie maar we hebben veel gezien en meegemaakt.Morgen de camper inleveren en vliegen om 13.30 en komen donderdag 13 december weer thuis,dit is dus het llatste blog.Wij vonden de reacties van jullie leuk om te lezen en hopen jullie snel thuis weer te zien en kunnen jullie de fotos en film bekijken die wij gemaakt hebben.

1. Rita:
    11 december 2012
    Lieve mensen. daar gaan jullie alweer terug naar huis. Fijn dat jullie zo genoten hebben in NZ. Heel leuk ook dat jullie even bij mij op de koffie zijn geweest. Goede reis terug... Fijne Kerst..Hee dat is wel fijn hoor gewoon in Nederland. Een geweldig nieuwjaar gewenst. Hoop nog eens van jullie te horen en volgende keer ...Kom weer leuk op de koffie!!!!! Groeten van Rita Robert en Daniel
  2. Marco:
    11 december 2012
    Altijd jammer als het er weer op zit, het klopt dus nog steeds... Time flies when.... Hele goede terugreis en tot snel!

Grtjs Jenny en Marco
  3. Lisette:
    11 december 2012
    Hier is het ook snel gegaan hoor. Alex en ik hebben nog niet alle plannen uit kunnen voeren... zo hebben we 007 nog niet gehad. haha. Maar we vinden het wel weer leuk hoor als jullie terug komen!
    -wordt de was weer gedaan
    -eten gekookt
    -weekend biefstukjes gegeten
    -tas met boodschappen meekrijgen:)
    en natuurlijk jullie gezelligheid! Succes met de vlucht terug naar huis. xxxx
    Ps. en wakker zijn he donderdag avond!
  4. Bernd:
    11 december 2012
    Volgens mij zijn jullie als ik dit lees don 11.12 om 9 uur,ergens op de helft.
    Voor straks een zachte landing gewenst op Schiphol.
    Het vliegveld is er nog.
    Ondanks jullie lange reis.
    Groetjes Berend
  5. Ineke:
    Hoi vakantiegangers!!!

Nou, wij op de poli long vinden het fijn als je weer in ons midden bent! De tijd is toch wel snel gegaan, maar ik denk ook voor jullie tijd om terug te keren. Iedereen op de poli en lf en secr. heeft kunnen lezen over jullie prachtige vakantieverhalen. Ik wens je een goede vlucht toe, probeer lekker uit te rusten (slapen) dan ben je zo weer het vertrouwde kikkerland waar het behoorlijk koud is...
  6. Henk en Hanneke:
    11 december 2012
    Hele veilige en comfortabele terugreis gewenst. We vliegen weer mee hoor via de flight tracker. Tot donderdag!
  7. Atie arkesteijn:
    12 december 2012
    goeie reis terug en tot snel