50 jaar

10 december 2012

Happy Birthday smorgens vroeg uit de veren en het voelt niet anders aan en er stond ook geen mosterd voor de camper.na een lekker ontbijt opstap naar het centrum met de bus . snelle verbinding je ,kunt hier alle bussen nemen ze gaan allemaal naar auckland behalve tegenovergesteld dan .eenmaal in auckland  aan de wandel ,wat een stad! Geweldige havens en enorme zeilboten!Enorme gebouwen,druk verkeer de uitlaatgassen kwamen ons weer bekend voor,kunnen alvast weer even wennen!Op het stadhuisplein een liveband en alles in kerstsfeer.Om 18.00 liepen we langs de bioscoop en zijn toen naar 007 geweest (ook 50 jaar)om 20.45 afgelopen en toen in een sneltreinvaart naar de skytower!Daar stond een tafel klaar met een felicitatiekaart van mn zus,zwager en kinderen,erg leuk!Heerlijk gegeten en van het uitzicht genoten ,in een uur draait het plateau waar je op zit helemaal in het rondte en heb je heel de stad bekeken.Om 11.30 de bus en even voor twaalven weer thuis op de camping

1. Marianne cornelisse:
    10 december 2012
    Van harte gefeliciteerd. Volgens mij heb je een unieke verjaardag gehad!!!
  2. Marco:
    Van Harte Gefeliciteerd met de eerste 50... :-)
    Wat een superplek om je verjaardag te vieren, jammer dat je dat mosterd gebeuren niet hebt kunnen ontdekken! Via deze weg willen we Louise, Alex, Lisette en alle andere familie ook feliciteren met dit heugelijke feit. En nu nog ff lekker genieten van alle vrijheid en het fantastische Nieuw Zeeland. Wij hebben in ieder geval gelezen dat we er zeker een keer naar toe moeten...

Groetjes, M & J
  3. Bernd:
    Ben nog gefeliciteerd.
    Geniet nog maar lekker van de vakantie .

Groetjes Berend
  4. Atie arkesteijn:
    ha Bennie boy, gefeliciteerd van de 60+, geniet er nog lekker van. tot snel
  5. Henk en Hanneke:
    Ha Ben en Louize. Gefeliciteerd hoor en fijn dat het allemaal gelukt is met de kaart. 'k Heb de skytower nog een bedankje gestuurd. Verrassing hè! Rust nu maar lekker een beetje uit want jullie hebben zo weer een lange reis voor de boeg. We zien je weer gauw. Je hoeft donderdagavond niet op verjaardagsvisite in Spijkenisse hoor!
  6. Rita:
    11 december 2012
    Hee Gefeliciteerd!!!Wat een speciale mijlpaal 50 jaar in NZ . Fijn hoor! Hier doen ze trouwens niet aan Abrahams en sarahs..jammer. Ik heb mijn Sarah gemist. Hee leuk hoor jullie reisverhalen! en leuk om het te lezen vanuit het standpunt van Nederlands mensen Haha. Heel veel plezier en warme groeten en felicitaties ook van Robert.PS het lammetje is OK!