retour Raihai

7 december 2012

km132559  Volle zon op de camping,vannacht giga veel gewone"zoemende" muggen in de camper gehad,handdoek vol bloed en wij giga veel bulten erbij.Wij gaan nu nog een keer naar cape reinga of we de twee zeeen kunnen onderscheiden,maar helaas niet te zien.Terug naar Raihai, mooie fergezichten wat we gister met het slechte weer niet gezien hebben.Onderweg een hele grote kudde schapen op de weg,ging niet zo lekker de honden waren de weg kwijt,boeren schreeuwen en fluiten, wij zijn verder gereden.Even verder op de weg stieren!die werken helemaal niet graag mee!De honden deden hun uiterste best maar moesten goed uitkijken voor de wilde trappende stieren,eentje"stierde" weg en kwam onze kant op 5 honden erachter aan en vlak voor de camper stopte hij en trapte wild in het rond naar de hond,hij gingechter niet terug naar de kudde en rende onze camper voorbij,uiteindelijk hebben ze heel de kudde langs ons laten lopen om het "verloren" stier op te halen,de camper is gelukkig heel gebleven en konden verder rijden ,de boer draaide nog even het raampje open van zijn auto en zei:nou weet je wat er op je broodje hamburger zit.geweldig die uitdrukking op zijn gezicht.Om  14.00 al op bestemming in het zonnetje naar het stadje gelopen en terug,gegetenen gaan vroeg naar bed, morgenvroeg om 8 uur zeilen met een 80ft jacht!

1. Henk en Hanneke:
    7 december 2012
    Wat een belevenis weer! Wel een angstig moment als zo"n dolle stier op je campertje af komt rennen! Dan kun je beter een berg muggen treffen, :))
    Veel plezier met zeilen en zwemmen met de dolfijnen.
  2. Ronald:
    7 december 2012
    Zo zie je maar wat er comt cijcen om 40 stieren in ecuador te verhuizen ha ha(ps de .. diet het niet op het toetsenbord vandaar de C ha ha)
    De operatie van Heny is goed afgelopen vgr Ronald