lion new zealand

8 december 2012

Om exactly 8 uur varen we weg met een motoboot, een trip om met de dolfijnen te gaan zien en zwemmen. We hebben er veel gezien en had mn wetsuit al aan , zwemvliezen en bril om in het water te gaan maar helaas ze wilden niet met ons spelen het is dus niet gelukt maar toch erg leuk om gezien te hebben. Om 11 uur kwam de zeilboot lion new zealand een wedstrijdboot van 80ft lang, AMAZING! We hebben echt gevaren met water in de gangboorden, geweldig gezeild.Ben was helemaalmin zn element, en heeft een tijd achter het roer gestaan, ook nog in een baai gezwommen naar de boot toe,wat is dat groot zeg!het was 28 graden super.Om half 6 weer aan wal en gelijk met de camper naar een camping aan het strand gereden bij Ruakaka.

1. Henk en Hanneke:
    9 december 2012
    Heel gaaf dat jullie dit gedaan hebben. Jammer dat de dolfies er geen zin in hadden. Heel aparte kust volgens googlemaps bij Ruakaka!
  2. Atie arkesteijn:
    9 december 2012
    leuk dat je dit mee hebt gemaakt met een leeftijd van 49 jaren jong, dat wordt straks wel anders, volg jullie nog steeds, het einde is helaas voor jullie in zicht, geniet de laatste week nog