riahia

5 december 2012

km132845 Door de schapen wakker gemaakt  weer uit de veren en de campert gestart .Het ziet er niet helder uit buiten we zien wel wat de dag ons gaat brengen we gaan in iedergeval richting hotwaterbeach het wordt onderweg niet veel beter lijkt wel herfst het miezert .ja wat doe je dan  hotwaterbeach maar over slaan we zagen het niet zitten in de regen een kuil te graven in het zand, we zijn wel dutch en geen german!! Onderweg hebben we alheel veel doodgereden dieren gezien zoals possum ,konijnen ,egels vogels,etc. Wij hebben gelukkig nog niets overreden vandaag net een egel kunnen ontwijken dus we houden het nog zo. Aangekomen bij auckland gigadruk op de weg het was mistig en hebben de skytower niet kunnen zie de brug was amper te zien doorgereden naar het noorden Riahia ,daar gezellig gewinkeld en een zeiltocht plus dolfijnen zwemmen geboekt as zaterdag . Smidags nog even eenstukje doorgereden en zitten nu op een doc camping bij Mangatoione. zuid 35.10.110 oost173.26.011

1. Henk en Hanneke:
    7 december 2012
    Jammer dat het weer bij Auckland niet meewerkt. Hopelijk is het beter wanneer je er weer terugkeert. Goed hoor dat jullie de diertjes kunnen ontwijken. Dat wordt genieten zaterdag. Wij ook: gaan eten bij Lisette en Alex!!