whakarewarewa

4 december 2012

km 132719 om 5.30 lagen we al in de hotpoel,van 42 graden met een kopje koffie erbij heerlijk .Om 8 uur vertrokken naar mudpools en naar de grooste geijser lady knorrgeijser dit maar niet gedaan vroegen 40 dollar ervoor beetje gek veel voor een beetje geijser.zijn toen doorgereden naar Whakarewarewapark geweldig die uitvoering van de maori,s houtsnijschool de vele stoomgeijser en mudpools .We hebben hier ook de pohutu geyser tot uitbarsting zien komen een meter of vijf wel hoog .In rotorua hebben we ook nog even gewinkeld maar overal stinkt het naar die zwavellucht.na al die zwavellucht tijd voor wat frisse lucht dus op naar de kust .We hebben een caming aan zee gevonden bij mount maunganui geweldige camping .

1. Henk en Hanneke:
    4 december 2012
    Even een snufje Maoricultuur geproefd. Kom je verder eigenlijk weinig tegen hè, in de rest van het land. Jullie gaan nu richting Coromandel en Auckland. Wie weet lukt het jullie wel Cape Reigna te bereiken? Bij ons was de hoofdweg weggespoeld door slecht weer; die zal vast wel gerepareerd zijn!