richting kaikoura

8 november 2012 - Kaikoura, Nieuw-Zeeland

met 128386 op de teller vandaag begonnen met de trip.vanochtend koud wakker geworden maar een blaaskachel gevonden in de camper en werkt prima,alles lekker warm nu om6.30 al lekker gedoucht en is het hier ook al lekker licht,gisteren was het om 7 uur nog lichtmaar ons lichtje ging uit,waren toch erg moe!vandaag eerst maareens decamper gaan reorganiseren en boodschappen doen.en dan op naar kaikoura.wat km voor kaikoura bij cathedraal gully een foto geaakt van een wqgafsluiting wordt gewooneen pion op de weggezetzodat je wel moet stoppen.12.30 bijna ter plaatse langs de weg een heleboel zeehonde gezien en drie pinguins,wij naar beneden gelopen en ze kwamen vlak langs ons ze hadden daar heerlijk gezond en schrokken van ons en wij van hun,veel fotos gemaakt ,zo lief!Maar goed dat we geen fotorolletjes hebben anders waren ze al vol geweest.langs de weg ook nog 2 schaapscheerders gezien maar konden helaas niet stoppen.Met de walvistour vanmiddag al meegeweest waanzinnig hard gevaren 1walvis gezien, en dfsontzettend veel kotsende mensen,[dus marco we zijn zeewaardig]was een duur ritje voor die mensen.Nu weer op een camping soepie met brood  het is nog maar 7 uur maar onze ogen sluiten alweer

1. Marco:
    10 november 2012
    Hartstikke leuk om te lezen zeg! Op deze manier genieten we toch een beetje mee... Alle moeheid komt me wel enigszinds bekend voor. (jetlag) Maar na de uren slapen (da's toch niet normaal, de hele avond en dan nog de hele nacht...hahahaha) zal het vanaf nu wel weer normaal worden. Voor wat betreft de zeewaardigheid had ik toch al geen twijfel hoor... Heel veel plezier en genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grtjs van ons
  2. Henk en Hanneke:
    10 november 2012
    Oh onze vakantie komt ook weer helemaal tot leven. Wij zijn toen we 2x naar dat punt langs de weg gereden om die zeehonden te gaan zien. Daar konden we geen genoeg van krijgen.
    Gelukkig dat jullie niet zeeziek zijn geworden. Zou toch zonde zijn die mooie beesten te missen. Wat voel je je dan klein hè!
    Genieten jullie maar, wij genieten wel mee.
  3. Lisette:
    10 november 2012
    Hier nog iemand die een klein beetje mee geniet! zijn wel erg benieuwd naar de foto's!
  4. Ben en louize:
    15 november 2012
    Leuk om alle berichten van jullie te lezen,we doen ons best om het bij te houden valt af en toe niet mee met het internet vooral foto's laden valt niet mee