timaru

9 november 2012 - Timaru, Nieuw-Zeeland

gisteren na het eten even gaan liggen,maar werden pas om23.30 wakker omgekleed en verder gaan slapen tot 7 uurzijn we moe?jetleg?lekker ontbeten en nu weer richting christchurch via rijksweg nr 7 en dan 1.ongeveer bij Waiaueen schapenfarm langs de weg ze stonden ver achter een het met 3man schapen te scheren wat ik dacht,heb ze aangeroepen of we mochten kijken ,was oke.Ze waren de schapen aant inenten ,ontwormen en ontsmetten en merken in het oor ze knipten bij de manne int linker oor drie hapjes eruit en bij de vrouwtjes uit het rechter oor.Bij Rakaia bij de ZALM gegeten en om16.00 in Timarueen kuststadje wat een beetje tegenvalt, wel lekker lam gegeten met salade  bij een gezellige backpackerspub.Decamper op een parkeerplaats geparkeerd met openbare toiletten,ik louize maak een bezoek aan het toilet en wat denk sluit desecurity het toilethuisje af!!!zit ik opgesloten heel hard gillen stampen etc maar geen mens die mehoorde!!Ben wasmegelukkig gaan zoeken die vond het wel langduren hij kon de security nog vinden en na 10 minuten was ik weer bevrijd!!!moet niet gekker worden savonds maar een lekkere fles wijn opengetrokken en snachts maar in de camper naar het toilet.vanochtend trouwens met kmstand29000 begonnen

1. Atie arkesteijn:
    10 november 2012
    druk druk zo te lezen en natuurlijk moe de eerste dagen, dit is
    trouwens het eerste verslag wat ik binnen krijg, heb vorige ook allemaal gelezen. Geniet er lekker van, tot horens weer,
    groetjes Harry en Atie
  2. Ineke:
    10 november 2012
    Vandaag de verhalen gelezen. Zo te horen al heel wat meegemaakt, en jullie zijn nog maar zo kort weg! Gelukkig dat Ben niet alleen verder moest, dat je weer optijd bevrijd bent! Het zal een hele opluchting zijn geweest toen de deur open ging!
    Ik zal er zorg voor dragen de de poli de verhalen ook kunnen lezen.
    Tot mails, Ineke en Mart..
  3. Henk en Hanneke:
    10 november 2012
    Wat een nachtmerrie op de plee! Ja, het vraagt veel energie al die indrukken én wennen aan links rijden én engels praten. En geloof me.:straks terug in NL dán heb je last van jetlag!!
  4. Pleun en Tien:
    10 november 2012
    Wat een ervaring: opgesloten in de plee! Ha ha ha, ik zie je al zitten!
    Leuke verhalen elke dag, geniet er van maar dat komt vast goed
  5. Peter:
    11 november 2012
    ik zou zeggen niet teveel drinken hoef je ook niet vaak naar de wc.
    o ja het gaat me niet lukken om een bakkie te komen doen woensdag.fijne vakantie en tot later
  6. Ronald:
    11 november 2012
    Ha ben je hebt de groeten van Tim van de WW, afgelopen week-end gestrand met de wagen , of koelwaterpomp of thermostaat, hebben van 21:00 t/m 24:00 staan blauwbekken, wagen staat nu bij de berger en gaat morgen naar de garage.
    Met ma gaat alles goed.
    geniet er maar van !
  7. Jo:
    12 november 2012
    N.Z. Has more bloody sheep than the human population ... You'll be seeing heaps more of those dumb critters !!!
    It's a good thing you DON'T have to pay to go to the toilets in N.Z.
    Just be careful not to lock yourself in .. That must have been very humorous..when you eventually got out. I'll be interested in what your impressions are of Christchurch .. The city suffered a lot after the earthquake... Keep smiling
  8. Erna Monster:
    12 november 2012
    Schitterende verhalen en wat een enge ervaring met met de wc!! Al moet ik er wel om lachen haha.
    Leuk met die zeehonden. Geniet er samen maar lekker van.
    Groetjes..
  9. Marianne cornelisse:
    12 november 2012
    Wat een avontuur. Wel heel leuk om te lezen.
    Doen jullie wel voorzichtig met de wc daar....

geniet er lekker van
  10. Jerica:
    13 november 2012
    Leuk om jullie blog te lezen !
    Have fun!!
    gr Jerica
  11. Ronald:
    13 november 2012
    We zitten nog steeds tegen een ingepakte koffer te kijken ,in de kruidentuin !
    Waar blijven de mooie plaatjes ?
    vgr Ronald