route catlins

13 november 2012

km 129520 strallende wolkenhemel ,ziet er naar uit  mooie dag te worden. gaan de catlins route rijdenen zien wel hoever we komen . eerst tanken en koelkast vullen(dat blijft het zelfde als thuis) . bij balclutha de catlins road op gereden eerste stop nugget point vuurtoren uit 1968 tweede stop jacks blowhole zag er mooier dan in het reisgidsje wat een beplanting mooie fotos en film gemaakt 3e stop purakaunifalls wandeling van 10 min ook daar adembenemend mooi 4e stop papatowai mooi strand en bossen nu ergens langs de weg uitzicht op zee pils en lekker uitrusten inmiddels 6 uur ben is aan het koken verse zalm groeten en aardappels witte wijn in het zonntje wat kun je nog meer wensen het is hier zo vervelend!!

1. Henk en Hanneke:
    15 november 2012
    Bij Balclutha hebben wij een heerlijke pompoensoep gegeten, maar ja ...het was toen herfst daar. En bij Nugget point moesten we een zeehond wakker schudden. Wij liepen wel 20 minuten naar de watervallen! Jullie zitten nu al aardig in het Kiwiritme..
    Kan ons voorstellen dat jullie het érg vervelend vinden.