vrijedag

14 september 2013 - Sanur, Indonesië

14 sept vanochtend voor het eerstgeen wekker gezet en geen moslimherrie hier,maar werden toch om 7 uur al wakker, lekker gedoucht en ontbeten , toen naar het strand lekker bedje met parasol, heb je wel nodig erg warm , de zee is erg ondiep en warm .om 10.30 al terug naar hotel daar nog even gezwommen en gezond .Om 1200 kwam de reisleider met informatie over bali, hebben 2 excursies geboekt morgen catamarantour naar een eilandje waar we kunnen snorkelen fietsen en kano varen. En overmorgen raften en smiddags met een helm met zuurstofslang onderwater koraal en vissen bekijken. Nu lekker op balkon met pilsje bintang(gewoon heineken ) zeg gerust pils 620 ml :-).strakjes nog een eindje lopen ergens eten en op tijd naar bed morgen weer een wekker zetten om 7 uur.

1. Henk en Hanneke:
    14 september 2013
    Wat zien jullie geweldig veel. Erg leuk om zo met jullie mee te reizen. Welk hotel hebben jullie op Bali?
    Lekker morgen op de catamaran, Geniet ervan!
  2. Henk en Hanneke:
    14 september 2013
    Mocht je nog trek hebben in a kroketje of zo . Er zit een dutchsnack tent ergens in de buurt bij jullie: http://www.dutchsnacks-bali.com/index.html
  3. Ben en louize:
    14 september 2013
    We zitten nu in hotel the oasis lagoon heerlijk hotel met een geweldig zwembad hier doen ze veel met water en planten het ziet er super uit
  4. MARIAN JANSSEN:
    16 september 2013
    nou luitjes wat we lezen is helemaal niet verkeerd geniet ze verder en wij wachten op de verhalen hoor