zeilen catamaran

15 september 2013 - Sanur, Indonesië

S'morgens vroeg op lekker ontbeten alles klaar voor vertrek.

Na lekker wat met ze 8 te hebben gekletst, toch maar even bellen .

Of ze ons wel komen ophalen  en ja hoor niets aan de hand even geduld door de telefoon

nou  ja het is ten sloten indonesie rustig aan ,toch maar weer bellen na x tijd .

jip de bus was ons vergeten kan gebeuren de reis orgenisatie zou gelijk actie ondernemen en er komt een taxi ook goed en maar wachten en wachten .geen taxi weer bellen  ja uw boot is al vertrokken helaas er is iets mis gelopen sorrie .dat is fijn  twee excursies afgesproken valt er al een af we wilden er drie doen maar  dat viel al af omdat de eerste dag de reis begeleider er pas om 1200uur was.dan maar wat wandelen .hoe leuk had het wel niet kunnen zijn .vier van ons zijn nog met een speedboot naar het eiland bounty gegaan en hebben de zeilboot wel gezien,was ook propvol dus het was gewoon overboekt.nee gaat lekker bij fox.Ik heb de rest van de dag wel kunnen horen hoe jammer het was dat is leuk zeg:-(( Ik heb er in iedergeval nog wat van gemaakt  lekker gezwommen ,winkelen ,zwemmen en uiteten .

nu maar hopen dat het morgen wel goed gaat