wandelen op zeebodem

16 september 2013 - Sanur, Indonesië

Vanmorgen na een heerlijk onbijt volvanverwachting voor ons volgende avontuur.Om negen uur zullen ze ons op halen.Nog een beetje scepties van de vorige keer hebben we nu maar gebeld of ze echt zouden komen.en waar rempel het werkt na eenkort ritje met de auto waren we er .we kregen zelfs een instruktie film hoe en wat over de duikhelm en de tekens die je gebruikt met duiken op naar de boot die ons bracht naar een of ander overdekt duikvlot met een trap van staalenstangen naar beneden 5 tot 6 meter onderwater eenmaalbeneden kom je je vast houden aan een ring zodat je wel in de buurt vanhet vlot bleef .Superhelderwater met vissen die je eigenlijk zelf moet hebben gezien,klein groot alle kleuren geweldig ook het voeren is erg leuk een belevenis apart dit kon niet meer stuk 30 min genieten. bij terug komst op het land weer de auto in en na veel bochten van links en rechts ergens aangekomen op een bergrestaurant met mooi uitzicht en heerlijk eten.Dus ons buikje vol stukje auto rijden en ja raften met zijn tweetjes ineen boot en een begeleider en een leerling die de opstakels van de rivier moet leren.Spannend katogerie 4/5