Auckland

9 december 2012

km 132784 Vanochtend een heerlijke strandwandeling gemaakt, koffie gedronken en om 11 uur richting waipu, Een cave waar glowwormen moesten zitten niet gezien,maar wel een mooie wandeling van 2 uur gemaakt.Daarna richting Auckland en warempel de tower staat er toch echt nuvolle zon dus mooie uitzichten over de haven en de stad.Op 10 km afstand van het centrum een camping gevonden en een tafel voor morgen besteld om 21.00 op de sky tower dus zullen de stad  in licht en donker zien.We'll see!!

1. Henk en Hanneke:
    9 december 2012
    Laatste dag als 40+er joh! Vlgs de weerberichten wordt het morgen een stralende dag in Auckland, dus dat treffen jullie.
    Diner bij Alex en Lisette was fantastisch. Ze hebben hard gewerkt die kids. Het was een heel gezellige avond!
  2. Atie arkesteijn:
    9 december 2012
    Nou Ben, op naar de 50, misschien staat Abraham wel op de sky tower, een hele fijne verjaardag morgen samen met je vrouwtje, wij houden het nog vast tegoed, alvast een dikke verjaardagskus van Atie, Harry wacht even
  3. Peter:
    nou ben alvast van hate gefeliciteerd met je verjaardag,als het goed is lopen jullie daar voor met de tijd en ben je dus al 50.
    welkom bij de club,nog een fijne verjaardag en tot de volgende x.

groetjes peter
  4. Lisette:
    9 december 2012
    Hey ouwetje! Haha 50 jaar! Maar toch als ik zo in me vrienden groep kijk, heb ik toch nog een jonge vader!!! Veel plezier op de tower! & we zijn heel benieuwd naar de foto's! Geniet nog even van de laatste 2 dagen!
  5. Jo:
    10 december 2012
    Hope you enjoyed your 50th. .. I don't think Father Abraham travels to N.Z. BUT I'm sure you would have seen something ... even if it was only the SOUTHERN CROSS. Enjoy the final couple of days ... and a safe home coming to the snow ,sleet and other wonderful winter treats .. MERRY CHRISTMAS & A HAPPY NEW YEAR.